η "πολιτισμένη" και "χριστιανική" δύση επέδραμε ήδη 5 φορές , με τις ευλογίες-διαταγές του πάπα, κατά των απίστων "μωαμεθανών", για την απελευθέρωση των "Αγιων Τόπων".
θύματα δεν ήταν μόνο οι Μωαμεθανοί , αλλά και οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Το έργο ήδη ξαναπαίζεται με τους ίδιους πρωταγωνιστές.
όσο η ηλίθια ελληνική εξωτερική πολιτική, δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι η θέση της Ελλάδας και του Ελληνισμού, δεν είναι στην "πεπολιτισμένη" και "χριστιανική" .... "παπική" Ευρώπη, αλλά σε θέση αυτόνομη , αυτοδύναμη , και ισορροπίας, μεταξύ 1.Ορθοδοξίας
2. Μωαμεθανών Σιιτών (όχι σουνιτών),
3. Η.Π.Α.
Το ελληνικό κράτος-αηδία, κράτος-σίχαμα, κράτος-ξερατό
θα
"σέρνεται"
"εξευτελίζεται"
"τιμωρείται"
καθημερινώς και αδιαλείπτως.....
Οι ιστορικοί θεωρούν ότι μεταξύ 1096 και 1291 έγιναν πέντε μεγάλες Σταυροφορίες και πολλές μικρότερες. Εντούτοις μερικοί θεωρούν την Ε΄ Σταυροφορία του Φρειδερίκου Β΄ ως δύο ξεχωριστές σταυροφορίες. Αυτό θα καθιστούσε τη σταυροφορία που επιχειρήθηκε από το Λουδοβίκος Θ΄ το 1274 Η΄ Σταυροφορία. Εξ άλλου μερικές φορές ακόμη και αυτή η σταυροφορία θεωρείται ως δύο, καταλήγοντας σε μια Θ΄ Σταυροφορία.
θύματα δεν ήταν μόνο οι Μωαμεθανοί , αλλά και οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Το έργο ήδη ξαναπαίζεται με τους ίδιους πρωταγωνιστές.
όσο η ηλίθια ελληνική εξωτερική πολιτική, δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι η θέση της Ελλάδας και του Ελληνισμού, δεν είναι στην "πεπολιτισμένη" και "χριστιανική" .... "παπική" Ευρώπη, αλλά σε θέση αυτόνομη , αυτοδύναμη , και ισορροπίας, μεταξύ 1.Ορθοδοξίας
2. Μωαμεθανών Σιιτών (όχι σουνιτών),
3. Η.Π.Α.
Το ελληνικό κράτος-αηδία, κράτος-σίχαμα, κράτος-ξερατό
θα
"σέρνεται"
"εξευτελίζεται"
"τιμωρείται"
καθημερινώς και αδιαλείπτως.....
Οι ιστορικοί θεωρούν ότι μεταξύ 1096 και 1291 έγιναν πέντε μεγάλες Σταυροφορίες και πολλές μικρότερες. Εντούτοις μερικοί θεωρούν την Ε΄ Σταυροφορία του Φρειδερίκου Β΄ ως δύο ξεχωριστές σταυροφορίες. Αυτό θα καθιστούσε τη σταυροφορία που επιχειρήθηκε από το Λουδοβίκος Θ΄ το 1274 Η΄ Σταυροφορία. Εξ άλλου μερικές φορές ακόμη και αυτή η σταυροφορία θεωρείται ως δύο, καταλήγοντας σε μια Θ΄ Σταυροφορία.