ετυμολογικά "Παπούλιας" σημαίνει ..... ο γόνος του παπά.
ο εξοχότατος κύριος πρόεδρος, της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας είναι πάστορας, δηλαδή παππάς.
πώς λέμε ότι η εκκλησία, δεν πρέπει να ανακατεύεται με την πολιτική στην Ελλάδα;
....καμία σχέση αγαπητοί μου αυτό ....για την Γερμανία.
Τα έχουμε ξαναπεί. .....Εμείς εδώ είμαστε τεμπέληδες βρωμιάρηδες και αναχρονιστικοί.
Αχ ρε Χριστόδουλε....
Σήμερα λοιπόν ο πάστορας.... αποδείχθηκε σε μεγάλο "μάστορα" του "δουλέματος" ..... Μας είπε πόσο υποφέρει ψυχικά για το τι έκαναν οι "κακοί ναζί Γερμανοί", .... στον πόλεμο, ....αλλά "δυστυχώς δεν είναι δουλειά του"..... για να πάρει θέση για τα κατοχικά δάνεια και για τις αποζημιώσεις και για τις επανορθώσεις.
δηλαδή ..... εδώ που τα λέμε..... υπάρχει και Ελληνική Κυβέρνηση που λέει ο λόγος. ..... Τι δουλειά είχε ο κ. Παπούλιας.... να θέσει το θέμα;..... Δεν υπάρχει Πρωθυπουργός;.....Δεν υπάρχει Υπουργός των Εξωτερικών;......
δούλεμα στο δούλεμα..... για γίδια και για πρόβατα......
πάστορας σημαίνει βοσκός.
σίγουρα απευθυνόταν σε .... γίδια και σε πρόβατα.
για να αντιληφθούμε την "ψυχοσύνθεση" των Γερμανών.... θα πρέπει να "δούμε".... το τι πιστεύουν......
π.χ.
"όλα συγχωρούνται με το που θα βαφτισθείς..... και με την βοήθεια του Αγίου πνεύματος...... ότι έγκλημα και να κάνεις... υπεύθυνος είναι ο Θεός....."
π.χ. "άμα είσαι καλός και ενάρετος..... πήρες εισιτήριο για τον παράδεισο. άμα είσαι κακός...... Ο.Κ. ...δεν έγινε και τίποτα ....απλά θα κριθείς......( και έχει ο Θεός που λένε)
π.χ. η Κυβέρνηση μιας χώρας είναι συνέχεια της θέλησης του Θεού..... πρέπει να υπακούς στην κυβέρνησή σου...... εκτός και αν αυτό σε οδηγεί στην αμαρτία...... αλλά και στην αμαρτία να έχεις πέσει..... Ο.Κ. .... δεν έγινε και τίποτα.... ισχύουν ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΝΟΝΕΣ.......
π.χ. .... η μετάνοια.... δεν έχει νόημα. .. ότι και να κάνεις ποτέ δεν θα είσαι καθ΄ όλα εντάξει. .... Εξ άλλου για όλα υπεύθυνος είναι ο Θεός και ο Διάβολος...... ( τι να κάνουμε δηλαδή.... ) ,,, (προσπαθούμε όσο μπορούμε.... είμαστε καλοί όσο μας αφήνει ο διάβολος...... άμα δεν μας αφήσει ...... ο.κ. είπαμε απλά ο θεός θα μας κρίνει..... ΑΔΥΝΑΜΟΙ είμαστε ρε παιδί μου......)
....... τώρα .... νομίζω ότι μπορείτε να εξηγήσετε πολλά πράγματα ..... "εθνικής συμπεριφοράς".... αγαπητοί μου.... και να διαπιστώσετε ..... ότι τελικά ...... η ζωή μας θα ήταν διαφορετική αν σαν λαός δεν είχαμε ορθόδοξες αντιλήψεις...
Υ.Γ. ..... προκειμένου να εμποδισθεί η λαοθάλασσα των ενθουσιασμένων Ελλήνων.... που ήθελαν να ζητωκραυγάσουν και να υποβάλλουν τα σέβη τους.... στον Ανώτατο Άρχοντα του Γερμανικού Κράτους.....σήμερα η Αθήνα... με παρεμβάσεις της ΕΛΑΣ.... είχε αποκλεισθεί το κέντρο της.... και δεν κυκλοφορούσε ούτε κουνούπι.
απολαύστε τα παρακάτω είναι αντιγραφή από την WIKIPEDIA.
Θέσεις
| Άρθρο | Τίτλος | Περιγραφή | |
|---|---|---|---|
| I | Θεός | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν στον Τριαδικό Θεό και απορρίπτουν άλλες ερμηνείες σχετικά με τη φύση του Θεού. | |
| II | Προπατορικό αμάρτημα | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι η φύση του ανθρώπου είναι αμαρτωλή, χωρίς φόβο Θεού, χωρίς εμπιστοσύνη προς στο Θεό και γεμάτη λαγνεία. Η μόνη θεραπεία για την αμαρτία είναι η αναγέννηση διά του Βαπτίσματος και του Αγίου Πνεύματος. | |
| III | Ο Υιός του Θεού | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν στην ενσάρκωση, δηλαδή στην ένωση της ανθρώπινης και της θεϊκής φύσης, στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Μόνο ο Ιησούς Χριστός συμφιλιώνει την ανθρωπότητα με το Θεό. | |
| IV | Δικαίωση διά της πίστεως | Ο άνθρωπος δεν μπορεί να δικαιωθεί ενώπιον του Θεού με τις δικές του ικανότητες. Εξαρτόμαστε πλήρως από τον Ιησού Χριστό για τη συμφιλίωσή μας με το Θεό. | |
| V | Η Διακονία του Κηρύγματος | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι για να δουν το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού να κηρύττεται σε όλο τον κόσμο, ο Χριστός έχει εγκαθιδρύσει την διακονία του αγίου κηρύγματος. | |
| VI | Για την Νέα Υπακοή | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι τα καλά έργα των Χριστιανών είναι καρποί τις πίστης και της σωτηρίας, και όχι η τιμή που καταβάλλεται γι' αυτά. | |
| VII | Για την Εκκλησία | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι υπάρχει μια αγία Χριστιανική Εκκλησία, και βρίσκεται οπουδήποτε κηρύττεται το Ευαγγέλιο με την αγνότητα και την καθαρότητά του, και όπου γίνονται τα μυστήρια σύμφωνα με το Ευαγγέλιο. | |
| VIII | Τι είναι η Εκκλησία | Παρά την όποια υποκρισία μπορεί να υπάρχει μέσα στην εκκλησία (και μεταξύ των ανθρώπων που την αποτελούν), ο Λόγος και τα Μυστήρια είναι έγκυρα, καθώς έχουν συσταθεί από τον Ιησού Χριστό, και δεν έχει σημασία τι αμαρτίες μπορεί να έχει ο άνθρωπος που τα διαχειρίζεται. | |
| IX | Για το Βάπτισμα | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι Βάπτισμα είναι απαραίτητο για τη σωτηρία, και ότι μέσω του Βαπτίσματος προσφέρεται η χάρη του Θεού. Τα παιδιά βαπτίζονται, καθώς τους προσφέρεται η χάρη του Θεού. | |
| X | Για την Θεία Ευχαριστία | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι το σώμα και το αίμα του Χριστού είναι πραγματικά παρόντα στον άρτο και στον οίνο του μυστηρίου, και απορρίπτουν όσους διδάσκουν διαφορετικά. | |
| XI | Για την Εξομολόγηση | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι η κατ' ιδίαν άφεση αμαρτιών, πρέπει να παραμείνει στην εκκλησία, αν και ο πιστός δεν χρειάζεται να απαριθμεί όλες τις αμαρτίες του, καθώς είναι αδύνατον για έναν άνθρωπο να μπορεί να απαριθμήσει όλες τις αμαρτίες για τις οποίες πρέπει να λάβει συγχώρεση. | |
| XII | Για τη Μετάνοια | Η Μετάνοια έρχεται σε έναν άνθρωπο, σε δύο μέρη: με την μεταμέλεια για τις αμαρτίες του που περιγράφονται στον Νόμο, και με την πίστη που προσφέρεται μέσω του Ευαγγελίου. Ένας πιστός ποτέ δεν μπορεί να είναι εντελώς ελεύθερος από την αμαρτία, αλλά ούτε και να ζει έξω από τη χάρη του Θεού. | |
| XIII | Για την Χρησιμότητα των Μυστηρίων | Τα Μυστήρια (το Βάπτισμα και η Θεία Ευχαριστία), αποτελούν τις φυσικές φανερώσεις του Λόγου του Θεού και τη δέσμευσή Του σε μας. Τα μυστήρια δεν είναι απλά φυσικά στοιχεία, καθώς ο λόγος του Θεού και οι υποσχέσεις Του, είναι δεσμευμένα σε αυτά. | |
| XIV | Για τον Εκκλησιαστικό Κανόνα | Οι Λουθηρανοί επιτρέπουν τη διαχείριση των μυστηρίων, μόνο σε αυτούς που έχουν κληθεί. | |
| XV | Για τις Εκκλησιαστικές Χρήσεις | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι οι εορτές της εκκλησίας, τα εορτολόγια και οι διάφορες εορταστικές εκδηλώσεις, είναι χρήσιμες για τις θρησκευτικές τελετές, αλλά ότι η τήρησή τους και η τελετουργικότητά τους δεν είναι απαραίτητα στοιχεία για τη σωτηρία. Η θεώρηση των ανθρωπίνων παραδόσεων (όπως εορτές, νηστείες, διακρίσεις στην βρώση κρέατος), ως μέσα για την πρόσκληση της χάρης, απορρίπτεται ως αντίθετη με το Ευαγγέλιο. | |
| XVI | Για τις Πολιτικές Υποθέσεις | Οι κυβερνήσεις θεωρείται ότι αποτελούν τμήμα των φυσικών εντολών του Θεού, και οι Χριστιανοί είναι ελεύθεροι να υπηρετήσουν στη κυβέρνηση, στο στρατό και γενικά να συμμετέχουν στην κοινωνική δραστηριότητα. Οι νόμοι του κράτους, πρέπει να τηρούνται εφόσον δεν είναι εντολές που οδηγούν στην αμαρτία. | |
| XVII | Για την Επιστροφή του Χριστού κατά την Κρίση | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς Χριστός θα επιστρέψει για να κρίνει τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους. Στους πιστούς θα δοθεί αιώνια χαρά, ενώ οι ασεβείς θα κριθούν. Το άρθρο αυτό απορρίπτει την έννοια ενός γήινου βασιλείου, και την αντίληψη ότι η κρίση του Χριστού δεν θα είναι οριστική. | |
| XVIII | Για την Ελεύθερη Βούληση | Οι Λουθηρανοί πιστεύουν ότι έχουμε ελεύθερη βούληση στην γενική δικαιοσύνη, αλλά ότι δεν έχουμε ελεύθερη βούληση στην πνευματική δικαιοσύνη. Με άλλα λόγια, είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε επιλογές και να ενεργούμε αναλόγως, εκτός όμως από την επιλογή της σωτηρίας. Η πίστη δεν είναι έργο ανθρώπων, αλλά του Αγίου Πνεύματος. | |
| XIX | Για τα Αίτια της Αμαρτίας | Ο Θεός δεν κάνει ανθρώπους να αμαρτάνουν — αντιθέτως, η αμαρτία είναι το έργο της ασέβειας και του διαβόλου. | |
| XX | Για τα Καλά Έργα | Η Λουθηρανική έννοια της δικαίωσης διά της πίστεως, δεν καταδικάζει με οποιονδήποτε τρόπο τα καλά έργα. Η πίστη, μας κινητοποιεί να κάνουμε καλά έργα, ως ενδείξεις της δικαίωσής μας, αλλά δεν είναι απαιτούμενα για την τη σωτηρία μας. | |
| XXI | Για την Λατρεία των Αγίων | Οι Λουθηρανοί τιμούν τους αγίους, όχι ως σωτήρες ή μεσίτες προς το Θεό, αλλά ως παραδείγματα προς μίμηση και πηγή έμπνευσης για την πίστη και τη ζωή μας. |
Αντιθέσεις
| Άρθρο | Τίτλος | Περιγραφή |
|---|---|---|
| XXII | Για τα Δύο Δώρα στο Μυστήριο (Ευχαριστία) | Πρέπει να προσφέρεται στους πιστούς και άρτος και οίνος, όχι μόνο ο άρτος. |
| XXIII | Για τον Γάμο των Λειτουργών | Οι Λουθηρανοί επιτρέπουν στον κλήρο να εισέρχεται στο θεσμό του γάμου, καθώς στην πρώιμη εκκλησία οι επίσκοποι ήταν παντρεμένοι, εφόσον ο Θεός ευλογεί τον γάμο ως μια διάταξη της δημιουργίας, και καθώς επίσης ο γάμος και η τεκνοποιία αποτελούν τη φυσική διέξοδο για την ανθρώπινη σεξουαλική επιθυμία. |
| XXIV | Για την Λειτουργία | Οι Λουθηρανοί διατηρούν την πρακτική της Λειτουργίας, αλλά μόνο ως δημόσια συγκέντρωση με σκοπό τη λατρευτική δραστηριότητα της κοινότητας και την τέλεση της Θείας Ευχαριστίας. Αντιθέτως, απορρίπτουν την θεώρηση της Λειτουργίας ως έργο για τη σωτηρία και ως μέσο για κοσμικό (χρηματικό) κέρδος. |
| XXV | Για την Εξομολόγηση | Οι Λουθηρανοί υποστηρίζουν την αναγκαιότητα της εξομολόγησης και της άφεσης αμαρτιών, αλλά απορρίπτουν την αντίληψη ότι η εξομολόγηση θα πρέπει να γεννά ενοχές ή άγχος για τον Χριστιανό. Η άφεση προσφέρεται για όλες τις αμαρτίες, όχι μόνο για τις αμαρτίες που μπορούν να ειπωθούν κατά την εξομολόγηση, καθώς είναι αδύνατον για έναν άνθρωπο να γνωρίζει όλες τις παραβάσεις του. |
| XXVI | Γιά την Διάκριση στην Βρώση Κρέατος | Οι ανθρώπινες παραδόσεις που σχετίζονται με περιόδους νηστείας και ειδικές εορτές με διαιτητικούς περιορισμούς, είναι αντίθετες με το Ευαγγέλιο ως μέσα για την απόκτηση της Θεϊκής εύνοιας. Ενώ η νηστεία και άλλες πρακτικές, είναι πνευματικά χρήσιμες, δεν μπορούν να δικαιώσουν τον άνθρωπο, ούτε να του προσφέρουν την σωτηρία. |
| XXVII | Για του Μοναστικούς Όρκους | Ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιτύχει καθαρότητα στην κοινότητα, ή να απομονωθεί από τον υπόλοιπο κόσμο, και η τελειότητα δεν μπορεί να επιτευχθεί με οποιονδήποτε όρκο που έχει γίνει ή ενέργεια του ανθρώπου, και μόνο. |
| XXVIII | Για την Εκκλησιαστική Δύναμη | Η μόνη εξουσία που δόθηκε στους λειτουργούς ή τους επισκόπους, είναι η εξουσία που τους δίνεται από τις Γραφές, να κηρύττουν, να διδάσκουν και να τελούν τα μυστήρια. Δεν είναι αστικοί κυβερνήτες ή στρατιωτικοί. |
Ο Γιοάχιμ Γκάουκ (γερμ. Joachim Gauck) είναι πρόεδρος της Γερμανίας από τις 18 Μαρτίου 2012[1]. Ήταν Λουθηρανός πάστορας, ενώ έγινε περισσότερο γνωστός ως ακτιβιστής για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ανατολική Γερμανία.
Κατά τη διάρκεια της Ειρηνικής Επανάστασης, ήταν συνιδρυτής του Νέου Φόρουμ, μιας οργάνωσης που συνείσφερε στην κατάρρευση του καθεστώτος του Ενιαίου Σοσιαλιστικού Κόμματος Γερμανίας. Μετά τη Γερμανική επανένωση, ο Γκάουκ εξελέγη επίτροπος για τα αρχεία της Στάζι. Μέσα από τη θητεία του, έμεινε γνωστός ως "κυνηγός της Στάζι" και "ακούραστος συνήγορος υπέρ της δημοκρατίας" για την αποκάλυψη πολλών εγκλημάτων της Στάζι.
Προτάθηκε ως υποψήφιος για το χρίσμα της προεδρίας της Γερμανίας το 2010 από το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα και τους Πράσινους, έχασε όμως οριακά από τον Κρίστιαν Βουλφ. Παρ' όλη την ήττα του, όμως, κέρδισε μεγάλη φήμη από το λαό και τα ΜΜΕ. Ύστερα από την παραίτηση του Βουλφ, ο Γκάουκ εξελέγη με 991 ψήφους από συνολικά 1228, ως υποψήφιος της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης, της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης, του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος και του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος.[2]